lite poesi gör allt bätre ändå

Utan titel
 

Regnet.

Ett förvirrat bröllop

En flicka i mammas famn

Dina vänner från psyket

 

Råttorna.

En manifestation

De var överallt…

 

Pengarna.

Noggrann samvetslöshet

Sol, vind, men inget vatten

 

Luciakronan.

Polisens svåraste fall

Vårt enda

 

Tystnaden.

 

 

 

Ordjakten

 (Ja, titeln är lite av ett skämt som fick stå kvar...eh, ja.)

 

Det måste finnas ord

För allt

Hela tiden

Men det gör det inte…

 

Jag finns inte utan ord

Kan inte andas

Du finns ändå

Lär mig hur

 

Mina våldsama utspel

Min desperation

Mitt sönderfall

Förlåt…

 

Men det måste finnas ord

Mellan dig och oss

En berättelse

Sluta inte

 

Jag hör dig försvinna

Du ser dig inte om

Jag är dömd till poet

Men det finns inga ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0