Livet annars i listform

(Blev rubriken med stora bokstäver? I så fall, meh.)

 

-Igår såg jag och mamma karnevalsshowen. Ja, det finns både spex, kabaré, revy och show. Lundakarnevalen borde chilla med livet känner jag. Men själva showen var helt okay.

-Vi hade inte tänkt äta någon middag...men sen facebookade jag med Johannes om pizza och det slutade med att vi också köpte sådan. Bästa beslutet på länge måste jag säga.

-Sen åkte jag hem igen och hade skola. Yaaaay.

-Snart flyttar jag hem och kaoset är ett faktum. Jag vill inte härifrån!

-Låtväljarvånda är mitt andranamn nowadays tydligen.

-Som inlägget nedan visar är jag väldigt glad och stora grejer händer. Snart kanske ännu större, fast om något helt annat. Vi får se.

-Hejdå och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0