Man ska inte vara rädd för lite tönteri

Idag gick vi alltså igenom erotik-skrivandet. Alla var helt enkelt svinbra! Till och med jag var...helt okay. Jag återanvände mitt favorit-gaypar eller, som Shass en gång uttryckte det, "den arga bögen". Han var inte lika arg i denna text, dock och jag skulle vilja påstå att dialogen är bland det bästa jag gjort. Ändå var de flesta såklart bättre. Maria skrev det bästa hon skrivit på länge, Christer var hilarious, Johannes var ett geni (what else is new) (jag är mer opartisk än ni tror här) och Hanna använde ordet serri i sin text vilket såklart gjorde den awesome. Så, bra dag för författarlinjen!
 
Resten av dagen har jag wasteat det fantastiska vädret. Eller, jag gick till macken med Anna och köpte glass, men annars så. Jag har läst, lyssnat på podcasts och sett en konsert med Florence. Det sista lugnade äntligen ner mig, så nu mår jag nästan bra. (Nej det gör jag inte nu när jag tänker efter...) Rubriken är dagens lärdom från Sigge. Han var väldigt stolt över oss, kan jag meddela. Yay och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0