Men sök, för bövelen!

Igår karnevalade jag hela dagen. Ändå bra grejer, känner jag. Först såg jag karnevalståget med Elin och Olle. Jag har saknat dem! Tåget blir ganska bra och roligt, måste jag säga, och vi komenterade allt i värmen. Sen skulle de äta, så vi gjorde detta, fast inte jag (och det borde jag ha gjort kom jag på sen). Mer umgåsande, ordvitsar och konstiga skratt. Jag älskar de här människorna. En annan människa jag älskar är Agnes, som anslöt sig till oss. Vi gick och tog en öl, fast inte jag för eeeeeewwww, för det hade Elin längtat mycket efter tydligen. Sen gick alla åt olika håll och jag joinade mina föräldrar som var på någon slags fest hos någon jag knappt vet vem det är. Det var dock trevligt och folk pratade om väldigt konstiga grejer. Typ någon som hette Anne-mo. Bästa namnet eller vad?
 
Jag tänkte först åka hem sen, men bestämde mig för att karnevala ännu mer med allrakärastesyster och Eda. Vi provade på lite tältnöjen, däribland "futuralfuneralen" där en i publiken fick planera sin egen begravning. Det blev tyvärr ingen av oss, men det var en bra show och vi var synska. Vi gissade nemligen att Tiffany persson skulle vara ett av alternativen till förrättare...och så var hon det. Sjukt ändå. De andra skulle äta (jag åt på den konstiga festen) och vi fann sittplatser, sjukt nog. Där satt vi och chillade och såg Linnea Henriksson. Hon var duktig, som hon är, och syster sjöng glatt med trots okunnskap om samtliga låtar. Jag tyckte att hon borde ta över konserten, men det blev inget av konstigt nog. Vi gick och tittade på Karls band en stund, innan vi bestämde oss för att nu var det tamigfan färdigkarnevalat. Bussen var dock dum, så vi gick och åt hamburgare istället. Keep in mind att jag då inte hade ätit på ett tag, så det är inte så konstigt som det låter. Underbar idé, var det. Sen var bussen inte dum längre, utan kom. På denna buss sa syster rubriken. Det var kanske roligare då, men ja. Jag pratade med Hannah till alldeles för sent, och nu är det visst söndag. Jag borde ta tag i mitt liv, men tänker istället äta kladdkaka. So there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0