Got a long list of ex-lovers, they'll tell you I'm insane

Nu är det där ju en lögn, för jag har bara en ex-lover. Huruvida hon skulle säga att jag var insane eller inte får stå för henne, men jag skulle ändå säga att jag är det. Men det är okay för idag är jag glad! Sjukt va? Igår var jag inte lika glad, och därför minns jag inte vad som hände.
 
Imorse vaknade jag av katt-tortyr. En katt ylade som om den skulle dö, for real, utanför mitt fönster. I säkert en kvart. Det mest obehagliga jag hört. Sen var jag i skolan och det var väl okay, men när jag kom hem fick jag min mastrade ep! Det låter så jävla absurt svinbra! Iiii! Så, för en gångs skull (känns det som) är jag på bra humör. Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Blue

Definitely insane.

2014-11-13 @ 08:54:35
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0