It´s time for us to part

Visst vore det chockerande om det här var mitt sista blogginlägg någonsin? Det skulle vara en passande rubrik, ju. Men nej, än har jag inte slutat blogga. Jag undrar verkligen när jag ska göra det. Jag kan ju inte fortsätta tills jag dör, menar jag...så någon gång måste jag ju trycka på "publicera" för allra sista gången. Skrämmande känsla ändå.
 
Men vi kanske ska prata om vad som har hänt sen sist. Det går fort, för det är inte mycket alltså. Jag har träffat mina responnsisar. Jag har...inte pluggat. Jag har tittat på saker och läst saker och inte gjort så mycket alls. Bra liv ändå. Jag tror jag har sagt det flera tusen gånger i den här bloggen i år. Det kanske betyder att jag har ett bra liv? man skulle ju kunna räkna ut det, alltså. Okay nu måste jag sluta blogga för vad säger jag ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0