mastrad av ett marsvin

Hej igen ni!
Ikväll var jag ute och åt med Annoushka, Robert och Olle. Vi åt på ett mysteriskt ställe vid namn bellman, men för att vara mysteriskt så var det väldigt gott. Men det kan va för att jag fick tsatsiki. Då är allt bra, tycker jag. Vi pratade bland annat om smeknamn, konversationer vi hört i våra dar, komplicerade arbeten, hårdrock, skruvar och lite allt möjligt. Rubriken kom från Olle, so mvar lite extra söt hela kvällen. Jag har saknat honom ifall någon undrar. När de andra hade åkt gick vi runt en stund (Olle och jag alltså) och pratade om lite djupare grejer, sådär som vi gör. Det var också fint. Jag borde sova nu, för jag ska upp tidigt imorgon, men jag känner inte för varken att sova nu eller gå upp tidigt imorgon. För jag ska på ett möte där jag inte ens ska möta. Det blir...kul. Eller inte. Så, god natt med er, alla folk.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Alltså... måste du skriva så mycket om mat? Jag har inget kök så kan inte göra någon... :(

I övrigt - jag saknar dig och jag måste få höra din Ep någon gång!

2014-11-22 @ 11:59:34
URL: http://musikfreakar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0