protestsång mot privatlivet

I måndags spelade jag på en sån där öppen scen. Det var nästan ingen där, men Maria kom och då blev jag mycket glad. Rubriken sa jag om transparent, för allitterationer är bra tycker jag. Jag blandade ihop boyfriend och girlfriend, so that was fun, och det gick ganska bra tycker jag själv. Men! Samma dag fick jag mixarna av Lotta! Så vad har jag gjort sen dess? Rätt gissat, lyssnat på min ep på repeat. Och försökt komma på ett namn till den. och misslyckats med detsamma konstant. Det är väldigt frustrerande, ifall ni undrar eller så. Kanske eventuellt blir galen av det. Nu måste jag springa till skolan (typ), men vi hörs kanske senare eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0