so don´t give me love with a notebook of rules

Blue: Jag vet, men dåt låter det som om jag var med på det. Jag ville ju inte bli en grabb liksom.
 
usch, den här låten (the box) är obehagligt bra. Den borde ha funnits för tre år sen. Jag hade kanske behövt den då. Anyhow, det är fortsatt bra här i livet. Jag var exceptionellt speedad hela dagen och det är ju både negativt och positivt. Mest intressant ändå. Varje gång jag vände mig om gjorde jag en liten piruett, varje gång jag gick ut i köket halvsprang jag, det var partytimes helt enkelt. Oklart varför. >Men jag och mamma lärde oss hur man öppnar ett dubbeldaim! Sjukaste som hänt oss på länge. Mamma gjorde också semifredo, en av de bästa efterrätterna någonsin (som inkluderar diamen i sammanhanget), så jag var lite extra glad. Den var till ikväll när de hade gäster. De provade vin och jag joinade, mest för att det var kul. Jag är fortfarande inget jättestort fan av rödvin, men det kunde ha varit värre. Livet är bra allmänt, jag känner mig inspirerad och pepp på saker.
 
Also: Jag blev jämförd med Leonard Cohen idag. Kan ha varit det sjukaste någonsin. Chocken är ännu total. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0