They should get sex all the time

Hej ni!
Det där är en sån rubrik jag måste förklara, tror jag alldeles bestämt. Det var vad jag sa om skottska människor igår, och jag står (nästan) för det.
 
Igår var en bra dag. Eller...dagen i sig var väl ganska intetsägande. Men på kvällen kom Robert och det var väldigt trevligt. Vi pratade om de vanliga ämnena, åt mat och diskuterade musik väldigt länge. Vi pratade också om skillnaderna mellan emotionell och rationell, vilket också var väldigt intressant. Också och också för att varför inte. När han åkt åkte jag till Marie, för varför inte liksom, och det var väldigt fint som vanligt. Vi åt godis och pratade om människor som inte förstår vad de måste göra, superkrafter och bordeller. Och skottar, som jag sa innan. Idag drack vi kokos-smoothie, lyssnade på valser (courtesy of Fredrik) och pratade om Lars (det måste man) innan jag åkte hem. Det var allt för idag, så trevlig lördag och allt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0