Lite mindre Annika Norlin

Hi!
Igår morse upptäckte jag en jätterolig grej: Att jag hade en skrivuppgift som skulle vara klar samma dag. Yaaay. Så jag hetsskrev den och sen hade jag föreläsning om stilfigurer. Kul och sånt. På kvällen åt jag jättemycket pasta, läste och sov. Typ.
 
Idag har jag studioat med Marie! Hon pianoade och stämmade like a pro och jag sjöng like a...nästan-pro. Lotta hade också jobbat med låtarna i min frånvaro och vad braaaa det bliiiir! Ja, jag tjatar, deal with it. Men nu sover jag istället. Men just det, rubriken. Det var något vi sa idag, som ju är helt sjukt. Liksom...när vill man någonsin ha mindre Annika Norlin i någonting någonsin? Chocken. Okay, sömn på riktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0