Lung cancer has evolved!

Jag ber om ursäkt för den exceptionellt långa bloggtorkan. Det händer ytterst lite, eller gjorde fram till idag. Idag blir bra. Hursomhelst, här är en liten catchup-lista över vad jag gjort sen sist:
-Gjort en någorlunda rimlig psykoanalys på mig själv, med hjälp av Agnes och Hannah. De är väldigt bra, för de förstår vad jag säger. När jag sa "I am in a bit of a hostess/demon relapse" svarade Hannah "Oh, okay. What does she want?" bästa.
-spenderat tid med min syster. Vi har tränat inför hennes audition, spelat sjukdomsspel och kommit överens allmänt. Bra känsla. I sjukdomsspelet får vi dessutom döda folk som vi döper, så vi har bland annat dödat Bellatrix och Umbridge. Kan lägga till att det var hennes förslag. "I shake my ten-year-old selfs hand and hope for the best", sa jag innan vi dödade Bellatrix. Så kan det va. Rubriken är också därifrån, så jag har inte cancer om ni undrar.
-Försökt tentaplugga, men bara blivit mer och mer emot idén med att plugga. Det är töntigt.
 
Det var faktiskt mest det jag hade gjort. Meeen nu ska jag till studion! Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0