none of this is real

De sjuka drömmarna fortsatte. Inatt var jag schizofren och hade en låtsas-pojkvän. Yeah. Det är ungefär lika patetiskt som det låter, fast det var ändå trevligt. Och förvirrande. Behöver uppenbarligen mer drömterapi, eller kärlek. Hm.
 
Dagen har varit trevlig, men inte särskilt förvirrande. Den har knappt funnits, eller hur man säger. Det enda produktiva jag gjort är att gå på promenad, skrivit kommentarer till folks dramauppgifter och äntligen satt in mina skivor i ett cd-ställ så att de slipper ligga i en hög i min hylla. Kul för dem. Så, en stillsam dag i Emmalivet. Stillsam? Please. Nu ska jag sova och se vad jag ska drömma om för psykologiskt tillstånd inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0