The ghost of you it keeps me awake

Idag har inte jättemycket spännande hänt. Jag sov först i min nya säng och den var...större och mjukare. Fast nu är den inte lika mjuk för den har en madrass istället för två, och dtt är tur. Men stor är den, eller alltså det tycker nog ingen annan men den är större än min förra säng och den har jag ju haft i kanske sju år så ja. När jag väl vaknat från detta åkte jag till stan med mamma och pappa för att köpa en jacka. Jag och mamma provade jackor like there was no tomorrow och jag analyserade jackorna som om de vore människor. "den här jackan tycker inte om mig. Alltså...den är trevlig, men väldigt korrekt. Den vill bara ha ett arbetsförhållande med mig." det var tydligen väldigt passande på hur den såg ut, så. En annan jacka både såg ut och luktade precis som marängsmet. Eller...den var väldigt mjuk, men den kanske inte såg ut som faktiskt smet. Lukten stämde dock. Creepy. Creepy var också att vi såg greenshoeboy. Det har jag inte gjort på ett år och det var inte välkommet in the slightest. Jag vill säga att det var okay och det var det också, efter ett tag, men det var väldigt jobbigt först. Vi säger att det får vara det och går vidare, tycker jag!
 
Resten av dagen har varit väldigt händelselös, men det är ändå bra. Vi har ätit tacos, sagt "på en lööördag" för många gånger och ätit kanelbullar för det ska man ju idag. Det var allt, så jag hann sluta innan midnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0