The spirit inside you won´t be ignored

Det är så förvirrande, livet. Hur människor skiftar. Hur jag skiftar. hur gårdagens tankar inte längre är relevanta för att jag känner mig helt annorlunda idag. Standard-emmlandsproblem. Idag har väl varit bra annars. Kalenderfotande och planerande av resten av fotona med kusinerna (och syster såklart). Det gick väl bra även om alla människor är jobbiga. Ett förslag var "vi kan pussa våra pojkvänner!" fuck you with a shovel, tänkte jag, och skulle ha sagt om jag pratade så med min familj vilket jag inte gör. Synd, för det behövdes. Sen köpte jag tre sorters choklad för att jag kände mig smal (logik...) och youtubade som en annan tönt. En standardfredag i Emmalivet alltså. God natt. /Dålig bloggeska som vanldigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0