There are more rainbows than you think

Igår var också en underlig dag, men något bättre. Jag var på responnsmöte inför morgondagens lovtal och på vägen dit träffade jag min lågstadiebästis! Sjukaste, ändå. Vi stod och pratade om våra barndomar och allt sånt fint i tio minuter och det gjorde mig glad för första gången den här veckan. själva mötet var också fint. Choklad, konstruktiv kritik, passiv rökning (det är bara jag som är passiv) och sjukt underliga samtal. Jag gillar mina responnsisar.
 
På kvällen pratade jag igenom saker, vilket var både oväntat och kanske bra. Sen hade jag bandrep, eller ja först hade jag telefonmöte utanför replokalerna. Inte min bästa idé. Sen hade jag i alla fall rep och det var riktigt bra! Vi fortsatte på den nya låten, vilket var ganska spännande. Jag får improvicera fram texten och det är en ny grej för mig, men jag gillar det. Primalskrik fick också vara med, fast inte från mig, och det är nog tur kan jag känna. Så, bra dag, konstaterar jag nu. Det kanske blir bra, det här random kaoset jag har hamnat i. Det blir ju ofta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0