It´s my birthday I get high if I want to

Nu är det ju inte min födelsedag alls, men dock bloggens, som ni säkert redan hade koll på (klart ni inte hade). Den fyller sju, tänka sig! Den blir bara äldre och äldre, konstigt som det låter. Oj, det där var ju en svensk meningsbyggnad fast nej det var det inte. Så vad har hänt? Jag har försökt tentaplugga, vilket går extremt jättedåligt. Jag har inget logiskt tänkande och ingen konsentration, har jag märkt. Det är ett problem. Så jag slutade försöka och gick till stan med Agnes istället. Vi åt glass (varför äter jag så lite glass?), gick i affärer och pratade om hur insane våra liv har blivit.
 
Idag ska jag till Nässjö och sjunga. Sjuk känsla. Liksom...jag ska till Nässjö, där jag har varit hemma, men nu är det inte hemma längre och man bara va jag fattar inte. Ändå pepp, känner jag, även om jag inte vet hur jag ska kunna sjunga alla svåra toner men det vet jag ju aldrig. Det blir kul! Det får ni höra om först imorgon, eftersom jag kommer hem mitt i natten, så nu får ni hålla er till godo med att gratta bloggen på sin dag och kanske till och med önska mig lycka till, vad vet jag?;)

Kommentarer
Postat av: Blue

Har jag någonsin reflekterat över att din blogg och IC fyller år på samma dag?

2014-09-30 @ 22:08:29
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0