Jag kommer alltid ta den första taxin

Hej ni!
Yay det är ju nästan midnatt! Man måste ju midnattsblogga då och då eller hur? Idag har varit en jättelång och ganska awesome dag. Den började med pizzafrukost (told you, awesome) och sen responnsgrupper om krian. Min grupp är mycket bra och vi responnsade för glatta livet, när vi inte pratade om liknelser som den i rubriken. Den betydde tydligen att prioritera sig själv. Jag är ändå för.
 
Sen åkte jag faktiskt taxi, ironiskt nog, till Trelleborg och mer studioande! Resan tog jättelång tid, men chauffören var mycket trevlig och framför allt pratsam, så det var helt okay ändå. När jag kom fram spenderade jag och Lotta tre timmar med att bygga ett beat. Det var ett väldigt viktigt beat uppenbarligen. Meeeen det blev så braaa! Fast vi fick ta bort en golvpuka. Man borde aldrig ta bort golvpukor någonsin egentligen, men så blev det så. Vi la bas ca en miljon gånger och jag hade idéer som nästan alltid var jättedåliga men som ibland (en gång) var bra. Sen försökte vi spela in slask på en tredje låt, för att jobba på nästa gång, och det gick väl sådär. Jag var jättedålig på att spela i takt och det var miserabelt. just det! Sa jag igår att det kommer finnas piano by yours truly på den här skivan? Förstår ni detta? Och det låter inte ens hemskt! (För där det lät hemskt ska det inte vara med, smart va?) det är ganska coolt, allt det här, tycker jag. Men nu är det mer än två veckor till nästa gång, och detta sörger jag djupt. Men nu vill jag sova. God natt samtliga muppar och andra individer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0