Hej april samt påsk

Mamma: I still don't remember that happening, ever, but well...
 
Det är påsk och en ny månad. Livet är fantastiskt tråkigt. Imorgon blir en bättre dag, men de senaste har varit oerhört ointressanta. Jag träffade i och för sig Agnes i tisdags, men det har jag ingenting att säga om. Jag har lärt mig liiite mer om smartphones. Idag skrev jag ett sms med ett helt ord i! Med sju bokstäver, no less. Jag var stolt! (Det var jag inte.) Annars har alltså inte mycket hänt. Jag har tänkt och känt mindre, åtminstone igår och idag för det mesta. Det är väl bra antar jag, men det vore roligare att uppleva något. Imorgon ska jag väl göra det, antar jag, men ändå. Jag hade gärna velat flippa ur på förra vårens nivå, men sånt kommer ju inte på beställning och är kanske inte så trevligt som jag minns det in any case. Så, det var det jag hade för denna kväll, i början av april. Jag kan i och för sig berätta att min dröm inatt mushade upp de aprilskämt jag läst på facebook under dagen. Detta resulterade i att jag letade efter lady gagas körkort. Bland popcornkärnor, men det hade ingenting med någon dröm att göra. Aprilskämt är för övrigt en så märklig grej tycker jag. Jag förstår inte det roliga med att lura folk och speciellt inte när alla är beredda? Eller någonsin, egentligen. Om vi ska vara djupa kan det bero på att jag ofta blev lurad när jag var liten, i egenskap av blind. Men ärligt talat är det nog mer att det är en töntig grej. Because it is. Nu slutar jag blogga på riktigt för jag är faktiskt trött av någon anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0