It wasn't paradise, but it was home

Annoushka: Det var det! Men du glömde de starka känslorna!
 
Idag har jag repat med Jane Bond och det gick mycket bra! Jag älskar att få gå direkt från min rockröst (visste ni att jag hade en sån ens? I didn't!) till min countryröst (den hade jag glömt!) utan paus, även om jag hostar som en anka mest hela tiden. Mina stämmband kommer att förstöras, det är inte mer med det. Min dator har, på tal om ingenting, bestämt sig för att ha sommartid 2.0 idag och byta timme igen. Sjukt märklig grej att göra. Så den påstår att klockar är 00:20. Det betyder att min dator och jag just nu befinner oss i olika dagar. Det är en ganska märklig känsla.
 
Hursomhelst, ikväll såg vi into the Woods här hemma. Det är den längsta finmen någonsin, were you aware? Den är så lååång! Men den har en prinsduett och en låt om att inte bestämma sig, så vad kan jag klaga på. Jag och Syster sjöng andra låtar som kunde varit med och åt polly, so all is well. Det var mitt bloggande för denna fina kväll.

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Men förlåt, så dåligt av mig! Extra mycket starka känslor nu iställlet... <3

2015-04-07 @ 07:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0