sanningen är neråt

Hej ni!
Igår var en bra dag. Först repade jag med jane bond (omg snart gig så pepp!) och det gick mycket bra. Sen åkte jag till Marie på grillkväll. Det var kallt, men grillade gjorde vi ändå. Vi spelade ett märkligt förädar-spel och det blev mycket skratt åt att blindisera spelet. Vi satte tejpbitar på korten och rubriken är något vi ofta sa om hur man skulle vända korten. Det ingick också märkliga sjunganden och grejer. Folket försvann och jag, Marie, Fredrik och Karl var kvar. Vi pratade om vad man kan döpa barn till, både jag och Marie fick skrattanfall (undrar vad jag skrattade åt? Det var roligt.) och Marie flätade mitt hår. Det var prettyyy! Sen åkte jag hem och sov jättemycket.
 
Idag har jag pratat med Onna, och det är mest det som har hänt. Vi hade ett väldigt bra samtal om omvälvande händelser i våra liv, varför vi skrev så mycket om creepy grejer när vi var små, att ingen är grötliberal, att vi inte har koll på våra liv, luddiga gränser och en del annat. Det var nog det som hände idag ja. Nu ska jag återgå till min fantastiska chokladmushgrej som jag inte vet vad det är men som är sjukt god. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0