your songs remind me of swimming

Tänk så fint det hade varit om detta var ett inlägg om simning? Men nej. Jag har inte simmat på...jättemånga år! Varför har jag inte gjort det? Jag var ett stort fan av att simma faktiskt. Det borde jag börja med igen egentligen.
 
Och så blev det ett inlägg om simning ändå. Nej, men typ, för så mycket har jag inte att säga. Igår åt jag lunch och vandrade omkring med Agnes. Vi tittade på träd och pratade om passenger och varför hans senaste skiva inte funkade för oss riktigt. Sen har inte mycket hänt. Det viktigaste är nog att jag har slutat tänka så onödigt mycket som jag gjorde förra veckan. Det är ganska skönt, känner jag. lite tänker jag ju, men helgens random humör har försvunnit åtminstone. So that's good. Och det var väl allt för nu, kände jag. God natt kära folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0