Capture the minttu

Hej osv!
Rubrik signerad: Plockahontas. Kontext: Ointressant.
 
Igår kom euphoriagruppen hit och hälsade på. Vi drack vin på balkongen och hade väldigt bra tider. Lyssnade på skivor (hur svårt det än kan vara att hantera en cd-skiva...*mycket menande blick*) och pratade om saker som att bygga sina egna piskor, seglartermer och...ljud. Det var mycket ljud och jag förstod inte riktigt sammanhanget. Men trevligt var det hursomhelst. Alla utom Plockahontas åkte tillbaka till malmö-landet, men han stannade i någon timme till. Vi spelade olika låtar för varandra och...fanns. Vilket ju också var en konstig beskrivning. Men det var lite så det var. Ord, alltså.
 
Idag vaknade jag orimligt tidigt med tanke på när jag somnade, men det var väl bra för mig antar jag. Jag och mamma åt lunch på viva (som ligger väldigt nära mig uppenbarligen) och snart ska jag lämna Skåne för det är ju för töntar att vara på samma plats för länge egentligen. Jag lämnar därför även er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0