hashtags och rasism, en vanlig systersaga

Igår hade jag och syster äntligen födelsedagsmiddag! Liiiite senare. Vi lagade kyckling under många rants från Sara om hur dåligt det är att min lägenhet inte har några basvaror. Which I guess it is. Vi åt och sen bytte vi presente! Har jag nämnt att min syster är te Queen of presenter? She is. Hon gav mig n tavla hon gjort av kassettband, som hon målat lila och skrivit "oy with the poodles already" på. tre saker som är så mycket jag att jag nästan inte kan förstå det.
 
Sen bestämde vi oss för vilken vår nya tv-serie skulle bli, eller vilken vi ska titta på tillsammans åtminstone. Fosters, blev det, mest av slump. Vi kommenterade hela serien med hashtags och döpte om alla. Det resulterade i mexikansk beatles-sång ("hey Juan!") och andra väldigt märkliga grejer. Samt en del rasism från min sysörutom att jag har fuckat up min utbildning eventuellt. Hm...ja...eh...hejdå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0