I sing the body electric

Vad nu det ska betyda. Men det kändes som om det passade in i min nuvarande sinnesstämning på något märkligt sätt.
 
Igår, efter att ha läst och skrivit olika brev (tack för responnsen på det, både i bloggen av Annoushka och utanför bloggen av Plockahontas och mamma samt alla likes på facebook osv), åkte jag på fest hos Agnes kompis Linus. Det första som hände när jag kom dit, efter otaliga komplikationer, var att jag fick pommes av en obekant tjej. Och man bara: ja, I win. Jag bjöd folk på äppelöl och alla var stora fans, fast de tjatade bara om att det smakade som något godis de inte kom på. Tills någon kom på det, that is, men jag vet inte vad det var de kom på för jag fattade inte. Nåt var det, i alla fall. Sen drack alla av Linus äckliga sprit (han ska flytta och ville få bort allt som samlats under åren), men det kunde inte jag riktigt så jag satt mest och chillade. Pratade lite mer med min kindred spirit och sen med en mycket söt flicka. Som var straight. Det var det deppigaste den kvällen...eller nä kanske inte men ändå liksom. Till slut satt jag i en soffa och drack Malibu (för mitt trauma med just det har tydligen gått över at last, haha) med Agnes extremt påverkade vänner. Det var ungefär så här:
Lukas (Agnes pojkvän): Det är inte mitt fel att jag har en flickvän som ger mig sprit!
Jag: Jag vill också ha en flickvän som ger mig sprit! (hur många kunde ha gissat den repliken? Svar: Alla)
Agnes: *dyker upp och sätter ett glas i handen på mig*
Någon grabb: Så...betyder det...att Agnes är din flickvän nu?
Ja. Fast nä. ;) Vi lämnade festen och jag sa hejdå till Agnes ungefär en miljon gånger för fucking hell hon flyttar ifrån mig det kan jag inte hantera faktiskt. Sen leddes olika människor hem och jag lyckades bli följd hem av en grabb som bodde granne med mig because I win at Life. Så ganska bra kväll, tycker jag bestämt. Nu väntar jag på att dagens upplevelser ska börja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag kommer sakna dig
/din ish flickvän

2015-08-18 @ 14:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0