Tänk att alltid va på väg

Alltså. Jag är så fucking glad just nu. Jag vet inte ens hur jag ska formulera mig. Så jag gör inte det alls, tror jag. (Inget stort har hänt don't freak out osv.)
 
Igår åkte jag och badade med Marie och Plockahontas. För mina vänner anser alltid att det är dags att bada. Igår höll jag med, så vi badade och det var Lovely. Marie hittade stenar och var söt och många märkliga uttalanden gjordes (nu som alltid). Efter badandet lämnade vi av marie och åkte runt till våra respektive hem (för att glömma vad vi skulle hämta där) och sen till festivaaalen. Shocker. Där såg vi Thåström! Han var fucking Amazing! Vi uppskattade alla snygga instrumentalgrejer och var väldigt känslosamma om det hela men det var ändå fint. Vi åkte hit och hade ett av våra numera klassiska nattsamtal. Som var Amazing. Because they all are. Nu väntar jag på Onna, så livet är fortsatt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0