Det är lugnt att du är dum i huvudet

Igår vände till slut och blev fin, eftersom Plockahontas kom hit och skivplanerade! Vi gjorde en "grand evil master plan" med alla datum och grejer. Shit just got interesting. Vi gjorde också en budget, under mycket matematisk förvirring (rubriken kan ha uppkommit i denna veva men jag minns inte) och jag konstaterade att mamma nu kommer att älska honom för att han har gjort en budget. Jag vet inte om hon höll med. Vi ville sen faktiskt göra något, så jag spelade upp några låtar till och vi började göra demoversioner. En låt gick från vispop till rock (jaaaaa), jag bråkade med counterpoint-toner och framför allt blev det mycket beats och grejer. Jävlar vad bra det kommer bli, det här! Vi pratade också jättemycket om rum och hur alla låtar ska vara som olika rum i album-huset. Peppen är fakking enorm!
 
Till slut somnade vi trots denna pepp, men jag vaknade och var redo för dage nför tidigt ändå. Så jag gjorde vad jag inte har velat göra på två månader: Jag ringde ungdomsmottagningsjäveln. Och de hade tid idag, så jag åkte till och med dit. Ni förstår antagligen inte hur svårt det här är för mig, men det var fan nästan oöverstigligt. Men när jag väl var där gick det oftast bra. Livet, jag vet inte ens. Plockahontas körde mig dit och hem och var bra och supportive. Under dagen och kvällen har jag inte gjort mycket sen dess. (Konstig mening.) Nej vet ni vad, nu ska jag somna i tid. Vända tillbaka dygnet osv. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0