Emma, jag har ägglossning!

...Kanske årets konstigaste rubrik? Ja, jag tror bestämt det. Den är signerad Hannah och sades väldigt många gånger ikväll...
 
Men först idag var jag i skolan. Vi pratade jääääätteeeeelänge om språkförändringar och jag tycker bara vi tjatar om samma saker hela tiden faktiskt. Sen grupparbeteslunchade jag med Sga och Rasmus och vi kom fram till en massa saker. När vi inte gruppade pratade vi bland annat om att lära sig dricka öl, mina låtar (Rasmus kunde citera paris och hade en favoritrad...what) och mycket annat. Jag och Saga gick till min buss och pratade om en massa saker. Vi kopplade ihop saker i den andras liv och kom ihåg en massa, vilket var väldigt fint. <Många "jaha, den personen!"-moments. Jag berättade om några av mina "filmer i huvudet" och hon förstod. Bra är hon. Har jag kanske sagt det?
 
Sen förflöt väl dagen så som dagar gör. På kvällen pratade jag först med Linus och sen med Hannah som ni ser. Med henne hade jag en jättebra sexualitetsdiskussion och även om hon mest är fascinerad över att jag ens kan ha ett sexliv var det bra att ha något att prata med. Hon är också bra. Nåt annat som är bra är sömn! jag älskar sömn. Så god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0