I februaris sista timme

Det är en ganska bra tid nu, ändå. Igår hade jag lektion med Sofia och vi övade improvisation och stämmor. Jag tog en stämma som inte var en tersstämma! Sjukaste som hänt (not really). Sen tittade jag på mashups och andra märkliga saker med Syster, och det är alltid kvalitativ tidsfördrivning. Det är ett ord nu så ni vet.
 
Idag var den enda händelsen att jag var på stan med mamma. Vi köpte bh:ar och åt crepes. Jag gillar crepes. Sen har jag tittat på saker, läst, ätit och följt när folk såg melodifestivalen på twitter. Det är mitt favoritsätt att titta for the record, för man slipper själva tittandet. Och ja alltså det här var ju spännande. Jag är emot det här med lediga helger. Det måste göras något åt, för så här kan jag ju inte ha det fler gånger! (eh, va, jo någon gång kan jag ju ha det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0