I have a sandwich...and a record!

Hej hej jag har fått mina skivor! och imorgon släpps den for real! Sjukaste som hänt på riktigt. Många kommer, även om många inte kommer och då blir jag ledsen. Många som jag verkligen hade velat se där. Men herregud det blir ju en Onna från norrland, så det spelar ingen roll! (Nästan)
 
Idag har jag träffat en Agnes, äntligen igen! (Va, konstig mening) Vi åt lunch på Barista som vanligt och sen vandrade vi runt på stan. De vanliga ämnena behandlades, men sen chockade jag mig själv genom att impulsköpa en (lila!) halsduk. Varje köp jag gör chokerar mig, så ni vet. När jag kom hem kom farmor (just det, också en farmor från Västergötland, wooo) och vi åt och pratade om pappas barndom och grejer. Så här kvällen innan min release bestämde jag mig också för att...läsa om psykoser och bli livrädd. För det är liksom sånt jag gillar att göra. Kan eventuellt vara ganska weird? Kanske. Men nu går jag, och hallå min ep finns på spotify om lite mer än en timme! Whaaaaat???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0