Livet fortgår, så som ofta

Efter att jag bloggade sist lämnade jag inte huset på tre dagar. Det var kul. Jag skrev uppsats, sov, var trött och förkyld och...gjorde saker? Jag vet inte. Jag försökte använda en smartphone (en sådan ligger på mitt skrivbord just nu och dömer mig. Den är inte min ifall ni undrade. Den dömer mig ändå. Jag känner det.) och fått en gitarrist till giget (fuuuuuck yeeeaaaaah), men inte vågat ringa honom för att läskigt ändå. Jag ksa göra det imorgon. Ska. Måste.
 
Idag sov jag till halv två, så det var ju en bra start på dagen eller vänta nej. Men sen träffade jag Agnes och det var väldigt fint. Kassapersonen på Barista var underbar och valde kaka åt mig ("man är intelligent om man frågar och dum i huvudet om man är tyst") och sen gav oss choklad för att...han tyckte om oss, jag vet inte. Vi pratade om ord och känslor och vad som är vad egentligen, och det var väldigt bra och behövligt även om jag nog mest var osammanhängande. Sen kom jag hem, åt middag med världens tröttaste syster och försökte beställa skivor och panika inför releasefesten som är fucking snart visste ni det? Visste ni också att Paris (förhoppningsvis) släpps i övermorgon? Det visste nemligen knappt jag! Sjukt, är det. Med detta går jag för att publicera ett till inlägg yaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0