I pick my poison and it's you

Rubriken antyder kryptiskt mush. Det hade jag säkerligen kunnat skriva. men jag nöjer mig med följande i ämnet: Jag saknar dig. Vet ni? Det var det första andra-person-kryptiska mushet jag skrivit sen jag myntade begreppet. Förr skrev jag så jämt men det har inte känts ok nu. Men det gör jag, i alla fall. Saknar dig, alltså. Men nu låter vi det vara. Nobody cares.
 
Idag har varit den bästa dagen på semestern. Mest för att jag mått bra hela dagen (har ju varit väldigt peppig på bloggen, men har inte mått så bra egentligen). Vi har idag gått längs en rasistisk mur, som jag sa, och förflyttat oss till Newcastle där vi nu bor. Jag har ett fancy rum och är nöjd. Vi åt italienskt och vallfärdade till en pub, för det tyckte vi var rimligt. Det var det inte for your information. Jag och mamma har varit märkliga och skrattat åt många saker, till exempel den alternativa rubriken "jag vill också ha en telefon som säger saker till mig!" för...det har jag ju inte. Vem är jag ens. Och hallå jag glömde prata om min lunch! Då åt jag lasange med pommes och vitlöksbröd. Bästa kombon eller vad? Syster borde vara avundsjuk tycker jag! Det var hon nog också. Hon borde vara här, anser vi, men hon jobbar idag den tönten. Vadå jobb, liksom? Få in pengar? Science fiction, I tell you. Jag har inte jobbat på fem år. Jag borde nog ha gjort det. Varför pratar vi om det här? För att jag inte ska somna, kanske. Ingen vet. Men, nu ska jag ändå sova. God natt. När skrev jag sist ett inlägg som jag inte skrev god natt i? Ingen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0