When I dream, I dream of your lips

Alltså jag har nog aldrig, aldrig haft så svårt att kontrollera mina tankar som jag haft idag. Det är inte helt optimalt, för jag har ungefär lika mycket fokus som en senil hare. Det var den första liknelsen jag kom på, kindly do not judge.
 
Men det är inte det vi ska prata om idag, eller någonsin, utan vi ska prata om att jag är i England! För det är jag! I Storth, är jag, med mina föräldrar och Ia och Jonne. Vi ska vandra, chilla och ha bra tider. Idag har vi mest åkt, dock, men det är ju så det ska vara. Vi bor i ett kallt hus i den här jätteengelska byn och det är lövly! Hittills har vi bara handlat (mest handlade vi öl, men ja) och sen ska vi äta middag på den lokala puben. Life is good. Fast min telefon hatar utlandet och jag förstår inte varför. Men hallå whatever imorgon fyller jag ju år på riktigt! Nu när jag har gjort det två gånger är jag faktiskt ganska pepp fast jag kanske är för gammal för att vara det och inte varit det på flera år. Något ska man ju peppa, tänker jag. Det var nog allt från mig idag. Skicka värme från Sverige tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0