And everything in Spanish

Rubrik signerad: Plockahontas. Helt ofrivilligt. Kontext: Irelevant och i det närmaste obefintlig.
 
Vilken märklig dag idag är. Jag tror att det är en ganska viktig dag, men det känns inte så. Det jag borde tänka på glömmer jag hela tiden. oklart om det beror på förnekelse eller oanade höjder av narsisism. Jag tror det är det första, eller hoppas kanske. Försöker att inte tänka på det men ändå tänka på det. That made sense except no. Det är mycket lättare att tänka på allt jag brukar tänka på. inte för att det är lätt, för det är det inte, men det är inte livsavgörande (även om jag nog beter mig som om det är det). Det första är ju det. Men det är ett slags livsavgörande som hänt så, så många gånger. och ändå aldrig. Jag vet inte varför jag inte bara skriver vad jag pratar om. För en gångs skull kan jag ju faktiskt det. Jag gör inte det ändå, för att...jag vet verkligen inte. Kanske för att om jag förklarar hur allvarligt det första är, blir det så uppenbart hur töntig jag är som bloggar om det andra (vilket ni generellt har mer koll på). Så lite narsisism är det ju ändå. Men sammantaget är det en märklig dag. Allt faller runt mig men jag ligger mest i min säng och lyssnar på musik för det är det jag orkar med. Men det är okay. En ganska bra sorts trötthet. Självvald trötthet är alltid en ganska trevlig känsla tycker jag. Som om man har kontroll över sig själv. Eh va, det där hade jag inte tänkt innan jag skrev det. Men nu har jag tänkt det. Det är därför jag älskar min blogg. Den får mig att tänka på saker. För det gör jag ju inte hela tiden redan. Eh...ja. Det är nog väldigt bra att jag inte ska vara hemma ikväll, tror jag. Jag blir ju konstig(are) av att sitta här jämt inser jag. Detta ytterst meningslösa inlägg får vara slut. Just det! All oro förbjuden. Glömde skriva det i gårdagens inlägg. Det är ju en viktig grej, insåg jag sen när folk blev oroliga. Det behöver ingen bli. Inte över mig, in any case. Inte någon annan heller kanske men...ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0