Det är oftast okay att scouter finns

Rubrik signerad: Pappa. För ibland är det uppenbarligen inte okay? What did scouter ever do to you? Känner han några ens? ingen vet.
 
Livet har generellt varit helt tomt, men idag har jag åtminstone varit i riktiga världen. Jag åkte till stan med syster och Benjamin för att köpa present till mamma, för det är hennes fölsedag idag woooo! Vi letade efter presenten lite överallt och åt crepes på the Amazing crepe Place. Det är Amazing, om ni inte förstod det. Sen åkte vi hem och jag stöttade Syster när hon bakade tårta (eller vad hon nu bakade egentligen). Vi spelade också ett märkligt spel om en prinsessa, men jag fick punkta korten so I was happy. Nu ska vi snart ha fölsedagsmiddag, och det är tur för jag är fakking hungrig. Det blir så när man bara äter crepes. Vi ska äta lax! Jag älskar lax! Med det går jag ifrån er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0