Hur man inte firar midsommar

Idag (igår) vaknade jag med ångestkänslor och annat kul. Jag kände midsommarpeppen alltså. Men lyckligtvis försvann dem under förmiddagen och sen har jag icke-firat i min ensamhet. OBS inte så deppigt som det låter. Jag har haft en bra dag. Jag har sjungit (något jag gör alldeles för lite av), ätit väldigt mycket olika grejer och sett the casual vacansy. Den var fin, fast jag saknade mina favoritdelar från boken. Så, det är vad som har hänt denna dag. Inte särskilt spännande, all in all, men nu är jag på ett ganska bra humör. Alltid kul när det händer. Jag ska nog avsluta den här högtiden snart, tror jag. Jag kan sluta med att mina öron blir helt hoptryckta av de här hörlurarna. Hur händer inte det alla? Ingen vet. God natt nu alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0