Inga bubblor till Emma

Igår var en bra dag, det ska jag tala om för er. Den var också lite märklig, för jag blev intervjuad i TV. Eller till TV, snarare. Det var en ny grej, och jag var inte jättebra på det. Men det var en kul grej och journalisten var mycket trevlig.
 
Sen åkte jag till Marie och det är alltid en bra grej. Vi åt lax (för det måste man), drack cola (som var oerhört upphypad, med all rätt) och pratade om djupa och mindre djupa saker så som vi gör. Sen kom Karl och Plockahontas för rep med Emma Carolina and those other fuckers! Karl, vårt nya tillskott, var svinduktig och kunde alla sina grejer. Repdisciplinen var dock...sämst. Rubriken är en liten gospel Marie och plockahontas som handlade om mig och mitt vatten. Vi hade också en 4 chords jam sesion, där jag bidrog med en låt. Men nästa gång ska jag skärpa mig och våga ta för mig mer. (det ska jag inte) jag är sjukligt taggad inför giget imorgon nu, även om jag får känslan av att vi har för många låtar? Jag kan inte räkna, så är det. Efter repet följde jag och Marie vår tradition att äta efter rep-popcorn och prata en stund innan jag åkte hem. Så det har hänt nåt yaaaay, och imorgon händer det också saker. Idag inte. Jag har sett en advokatserie med syster och upptäckt en random rulltårta, that's about it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0