Lägg ett lock på glänt

Ännu en midnattsbloggning, ännu en oförståelig rubrik. Allt är som det ska. Den här kommer från mig och min mamma och ska sägas med amerikansk brytning. Det är viktigt. Vi läste den i ett recept på punchpraliner, no less. Vi gjorde också sådana, eller började åtminstone. Det var en ganska långdragen process, märkte vi. Men vad glada vi blev när vi fick lägga locket på glänt, alltså! Ni anar inte.
 
I övrigt har jag mest tänkt idag. På hemligheter och färger och framför allt på kontroll och vad det ska behövas för egentligen. Jag har också skypat med Onna eller "köttdottern" som man också kan kalla henne. (Det kan man verkligen inte. Man kan inte kalla henne Onna heller, i och för sig, om man inte är jag eller möjligen Hannah. Men ändå, just sayin.) Jag har lyssnat på casulaties of cool, för de är just nu viktiga i min existens, och dessutom varit hos mormor och pratat om böcker om ägg. Det var en del ändå, fast ändå inget. Jag kanske kan få lite grepp om mitt bloggande igen, vem vet. Det är ju ett udda år, så inte så konstigt. Jag bloggar alltid lite mindre på våren när det är udda år. (Seriously, look it up, it's true. Don't actually look it up, that's just creepy.) med detta oprovocerade språkbyte går jag, för jag borde faktiskt sova kom jag på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0