Du skall icke raska med annans ben

Hej ni!
Så, first of all, det är en viktig sak jag ska säga om esc här. Väldigt viktig. Det är detta: Är det inte hilarious att jag la upp vienna-scenen igår och att esc är där och att jag inte alls tänkte på det? Jag tycker det är hilarious. (Ja ja vi vann också. Wooo. Men alltså serri real talk jag gillar inte Måns. Euphoria owns the shit out of you.)
 
Idag var jag på middag hos Susanne med familj. Jag var lika odiplomatisk som vanligt, men det är okay. Vi diskuterade "sektisar", hjärnfunktioner och högstadietider. Rubriken är ett budord innehållande Fridas nya verb "raska" och sanningen att hon faktiskt använde sin pojkväns ben istället för sina egna. Hon sa också detta fina:
"Vad är optimister? Är det såna som inte bryr sig om tid?"
No, really. This happened. Nu lämnsar jag er, utan kryptiskt mush. Jag är duktig tycker jag! Wiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0