Han skickar vi hem!

Hej alla ankor! (Anka har en revival, det är 2010 igen, ni gillar det)
Jag åkte alltså till Robert efter föregående inlägg. Där fick jag mat och till och med efterrätt, så livet var mycket trevligt tycker jag. Vi pratade om saker som hänt i våra liv och umgängen sen sist och sen läste vi allt från sketch-manus till gamla facebook-konversationer. Rubriken är från ett sådant och det uppkom även en alternativ rubrik: "Urban är det tuffaste jag kan komma på". Den första kändes mer sammanfattande för kvällen över lag, så det fick ändå bli den. jag flippade ur över all meningsbyggnad som folk inte kunde och var sådär underhållande arg på saker som jag av någon anledning blir där. Jag blir det väl på andra ställen också men ändå. Sen hade vi mer seriösa samtal om saker jag verkligen inte trodde att vi skulle prata om, vilket var väldigt positivt. Det var helt enkelt en väldigt bra kväll. Och nu är det natt, inser jag. Hur det nu alltid hinner bli det så fort. Ingen som vet egentligen. Utom klockan. Klockan vet allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0