Hashtag Veberöd

Jag har ont i huvudet. Jag borde verkligen sova. Det springer omkring en massa känslor i mig som slåss men ändå är helt överens. Vill samma sak men tycker olika om hur det upplevs.
 
Meeen med en sån här rubrik kan vi omöjligt prata om kryptiskt mush! Det går ju inte. Vi ska istället prata om Anna Hertsman, som jag såg idag. Varför då, undrar ni (eh nä det gör ni inte)? För att Marie och Plockahontas är med i hennes band och är awesome! Jag gick dit som Fredriks +1 (för jag är inte ens en egen person! Okay ska genast sluta gnälla hallå det var gratis) och under kvällen har vi diskuterat deckare, allt man lär sig på en skrivarkurs, scouter och framför allt kristallkronor. Det var väldigt mycket tjat om de där kristallkronorna. I övrigt var konserten jävligt bra. Mellansnacket var fantastiskt och körerna var fiiina (klart jag nämner dem, Lars!) och jag blev helt känslosam på några ställen. Bita-i-handen-känslosam till och med. Så kan det va. Rubriken var en grej de höll på med på scen en del för att...Veberöd är awesome. Jag har spelat där och allt. Jag har spelat gitarr i Veberöd. Jag hade solglasögon. Mer rockstar än så blir det inte känner jag. Med detta: Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0