Lista woooohoooo

Idag har jag:
-Deltagit i min första budgivning
-förlorat sagda budgivning
-deppat för att jag inte fick lägenheten :(((((
-lyssnat på bebe rexha och Melanie martines, mina nya favoriter uppenbarligen
-dansat med min syster och beskådat hur hennes tenta gör henne till en mycket märkligare person
-ätit mat från olympia :)))
-tittat på glee (snart har vi sett sista avsnittet what)
-Drabbats av akut kvällskänsla så jag knappt visste vad jag skulle göra med mig själv
-skrivit en låt om denna känsla bara sådär (eller okay, allt utom första versen, ironiskt nog) so yaaaay I write songs it's cool
-insett att nämnda sång låter som allt annat än min musik...och att det eventuellt inte är på ett bra sett
-pluggat retorik, just det, det var tråkigt
 
grattis till mig för det här inlägget har inga skiljetecken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0