lite mindre pretentiösa

Idag har jag kollat på lägenheter. Vi skulle bara kolla för att se hur storlekarna var, så jag visste vad jag skulle tycka om. Såklart blev jag förälskad i två av tre. En förälskelse höll i sig. Nu vet jag inte vad jag ska tycka om det här. Jag vill flytta genast kay thanks. Och alltså, det var en Annika Norlin-text på väggen. Den är ju inte där sen, såklart, men...det är ett tecken. I swear!
 
Sen hade jag ett långt och jättebra samtal med Onna. Våra liv är lika, konstaterade vi, och hon gav mig rådet i rubriken. Det är fan sant. Det är vad som har hänt denna dag. Jag är så trött att jag knappt vet vad jag pratar om. Oklart om det märks? Eh, god natt kanske är ordet jag letar efter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0