Allt detta är mycket sant...och dumt

Idag vaknade jag och kände ungefär: Nu får det inte vara något med något. Så jag följde min instinkt, lät skolan vara och la mig igen. Bra av mig, tror jag faktiskt. Jag mådde lite bättre sen och åkte till Sofia. Där trodde jag att jag skrev klart sista albumlåten, men...den blev inte bra. Jag får ordna det. Sen har jag pratat med Linus, fördrivit tid och inte fått besök vilket egentligen var planen. Men jag får längre besök (alltså sovbesök) imorgon istället so I win at Life ändå.
 
Innan jag låter detta korta inlägg vara slut vill jag också nämna den underbara kvinnan jag träffade vid bussen igår. Jag var vilse och hon ledde mig rätt, men stod sen och pratade språk med mig tills bussen kom. Hon var från Canada och förstod helt alla mina behov av att byta språk vid olika tillfällen osv. Och att få prata engelska gör mig ju ganska lycklig. En jättefin grej mitt i allt. Rubriken idag kommer från ett skolsamtal med Saga igår. Saga är bra for your information. Med det sagt ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0