Behold...the zombie dick!

Blue: Då har ni ju åtminstone något gemensamt. Enjoy that, both of you.
 
Ja, alltså, rubriken idag. Jag skulle jättegärna ge er kontext, det skulle jag, men...jag har ingen. Det var nog därför jag tyckte att det var så roligt. Mycket skratt, fick den. Det tror jag att den uppskattade, för rubriker vill nog bli skrattade åt. Åtminstone komiska sådana.
 
Idag blev en braaa dag. För att fortsätta förra inläggets cliffhanger så vaknade plockahontas faktiskt en stund senare och undrade var jag blivit av ens. Vi hade en fin "morgon" när jag bland annat fick redogöra för min hemska resa till Budapest och han fick beskriva mitt vardags/sovrum. När han åkt åt jag mat och sånt viktigt, innan jag också åkte iväg, för att repa med Jane Bond.
 
Där spelade vi vår nya låt, som jag och mamma har skrivit, och den börjar ta form vilket är exciting! Jag hade dessutom fått en ingivelse några dagar innan, så vi spelade "roots" med imagine dragons, fast som reggie. Det blev braaaaa! Och vi var extremt trötta och märkliga. mycket "woooo!" och många failade breaks hände. Också den alternativa rubriken till detta inlägg, som nääästan vann: "It's my drum set I can puce if I want to!" Tack, mamma.
 
Sen blev det en lugn kväll hemma med popcorn, läsning och prat med Linus som snart ska åka till fjärran land och sånt. Någon ska ju göra det. Med detta sagt får dagens andra inlägg vara slut. Vänj er inte vid sån här lyxbehandling. Nej just det! Imorse när jag halvsov kom jag på en science fiction-berättelse. Jag får väldigt sällan faktiska skriv-idéer, så det var ganska coolt. Fast när jag kom på den trodde jag ju att det var sant eftersom jag inte riktigt fanns. För när man sover finns man inte ok. Så, klar på riktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0