Det är du som ska tacka

Alltså jag är så trött. Klockan är bara kvart över sju men jag vill bara sova i en miljon år. Det är Plockahontas "fel", och nu sa de ett skämt om Pocahontas i pang prego som jag lyssnar på nu pga nostalgi. Varje gång någon pratar om Pocahontas blir jag djupt förvirrad för det är ju en bokstav för lite? Eller två men det hör man ju inte. Hursomhelst...det var hans "fel", för han kom hit igår...och skulle inte sova över för han skulle upp tidigt. Skulle inte. Det är många förutsättningar man har här i världen. (Kom nu på att det är mitt fel pga mycket övertalning kan subtilt ha hänt...så ursäkta jag tar tillbaka alla anklagelser). Så jag vann i livet men jag är mycket trött som sagt, och inget produktivt har jag gjort. Shocker! Tick tack, klockan går, snälla kan den inte bli typ tio så det är liiite acceptabelt att sova. Jag gäspar så det rinner tårar no joke. Så det var nog vad jag hade och säga. Effektiv är jag åtminstone. Lycka är min tröttaste känsla. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0