Det är något magiskt som händer

Eller rent praktiskt händer ju inte jättemycket. Jag har haft väldigt mycket ledig tid. Städat, har jag gjort, så nu är här ju nästan beboligt. Det trodde man inte! Jag har "lagat mat" också, vilket var mycket gott. Jag har också pratat i telefon med både Onna, Linus och Agnes. Alla dessa människor tycker jag väldigt mycket om for the record.
 
Det magiska var väl mest igår natt. Jag fick ett sånt där natt-flow som jag får ibland. Storm, chokladpudding, Ani di Franco (var tvungen att ta reda på om Plockahontas hade rätt i att vi var lika och sen lyssnade jag i två timmar...and he does kind of have a Point) och en ny låt. Alltså jag förstår inte. Låtarna bara händer! Och jag blir ofta väldigt nöjd med dem dessutom! Till och med det engelska språket börjar jobba med mig igen. Den här handlar om att sitta i ett torn. "Bara ingen räddar dig så är jag nöjd", sa Linus om det. Han...blev inte nöjd. Det tyckte jag att han skulle bli, för det var ju en låt med lyckligt slut! Håller jag på att få någon slags livskris? Kanske, och i så fall är jag ett stooort fan! Så, livet alltså. Det är en magisk höst. Men nu borde jag, ironiskt nog, skriva något inför Sofia-lektionen imorgon. Så hejdå för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0