honesty tastes cleaner than lies

Idag var mest en tom dag när jag försökte plugga och annat kul, tills jag åkte till Sofia. Jag var kaostidig så jag satt och drack te och bara njöt av att vara på underverket. I love that Place. Jag visste inte vad jag skulle göra på lektionen, men jag började skriva på en låt när jag väntade så vi jobbade med den. Se: Rubriken. Jag har i princip stulit melodin, men...ändå. It works. Stämmor och grejer hände and I am excited!
 
Sen åkte jag him för att äta tacos och träffa de där föräldrarna jag har. Det var trevligt och sånt. Nu är jag återigen i väntan på plockahontas. Det är min standard-position i livet. Jag tror att jag är för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0