If we play very quiet, my love, mary never has to know

Igår fick jag alltså Plockahontas-besök! Såna är viktiga för livet tycker jag. Vi lyssnade på en massa väldigt suspekt musik som han ville visa mig, vilket var väldigt fint om än något märkligt. Dragspel, isländska och väldigt mysteriska texter...I approve of this. Sen tror jag att vi sov, basically.
 
Efter drömmar om hjärtatacker (sammanhang: oklart) och four blinds samt många uppvaknanden bestämde vi att det fick bli morgon. Jag är ett så stort fan av våra morgnar så ni anar inte. Den här fick dock bli kort (för oss...så ja inte så jättekort men ändå), och sen gick väl dagen. Mamma kom hit för fika, musiklyssnande och prat om vår släkt med mera. Sen har jag spenderat kvällen med att läsa ointressanta saker och lyssna på Christian Caldeira. Som är väldigt söt. Men nu är jag trött (åtminstone i huvudet) och tänker därför sova. God natt och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0