I'll be coming round the diner singin songs

Idag kom syster hit på halloweenmiddag. Vi åt lax (man kan aldrig gå fel med lax ju!), lyssnade på dixie chicks, pratade om Gilmore Girls/guys, peppade inför årets end-of-year mashups (bästa grejen med slutet på året, ju!) och "sjöng" i systers fall. Sen åt vi chokladpudding med grön grädde, för det är vår halloweentradition av någon anledning (vi fick det en gång i skolan när vi var typ 6 år...sen blev det som det blev) och sen såg vi såklart ett avsnitt Gilmore. För vad annars liksom.
 
Nu ligger jag i min säng och försöker bli varm. Det går sådär. Min granne gör märkliga ljud (det gör han ofta och jag veeet inte vad det är) och jag borde sova men jag har ingen lust. Jag saknar dig. Newsflash osv. Men det var nog allt för ikväll, kära folk. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0